כיצד ניתן להוזיל עלויות בבחירת מצבר לרכב? מאור מצברים מייעצים

כאשר המצבר מחליט להפסיק לעבוד ברגעים הכי פחות מתאימים, כדאי לדעת מה תוכלו לעשות וכיצד ניתן להוזיל עלויות בבחירת מצבר לרכב.

יש מצבים בחיים בהם מתרחשים אירועים לא צפויים ברגעים הכי פחות מתאימים. זאת יכולה להיות הצפה בבית רגע לפני שאורחים מגיעים או מצבר שנגמר בדיוק ביום שאתם מוכרחים להגיע מוקדם לעבודה. האמת שאף פעם אין זמן טוב לאירועים מסוג זה, אך מעבר לכך שמדובר באירוע מפתיע ולא נעים, יש כאן גם עלויות כספיות שלא צפיתם ולא לקחתם בחשבון.

כמה עולה מצבר?

טווח המחירים של מצבר לרכב הוא רחב ויכול לנוע בין 400-2500 ₪, תלוי בקיבולת המצבר ובגורמים נוספים. לא מדובר בסכומי עתק, אך זוהי בהחלט הוצאה גבוהה ובלתי צפויה היכולה להכביד כאשר לא נערכים אליה. במקרה כזה כדאי לברר כיצד ניתן להוזיל עלויות בבחירת מצבר לרכב.

מה ניתן לעשות כדי להוזיל עלויות?

הדרך המוכרת ביותר היא לקנות מצבר משומש מיד 2. המחירים של מצברים כאלו נמוכים משמעותית ממצברים חדשים, אולם יש חשיבות רבה לאמינות המוכר ולתאריך הייצור של המצבר. במקרים רבים מצבר לרכב בזולמצברים משומשים הם מצברים שלא יוכלו לשרת אתכם לתקופה ארוכה, וייתכן שזה בדיוק הפתרון שאתם מחפשים עכשיו, כדי שתוכלו להיערך מבחינה כלכלית לקניית מצבר חדש בהמשך.

עוד דרך להשגת מצבר במחירים נמוכים היא לבחור במצבר המיוצר על ידי חברה אשר פחות מוכרת. כאשר קונים מצברים ממותגים מובילים כמו שנפ , אתם בהכרח משלמים מחיר הכולל בתוכו גם את המוניטין של החברה. המצבר משמש כרכיב חיוני בכל כלי רכב, ולכן זהו אינו המקום או הזמן להתפשר על מצבר באיכות ירודה, אך ייתכן ומצבר של חברה שאינה מוכרת יוכל לשרת אתכם נאמנה וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע לגבי זה. כמובן בבואכם לקנות מצבר לרכב חשוב לוודא שהמצבר אכן מתאים לסוג הרכב שלכם

אם אתם בכל זאת מעוניינים ברכישת מצבר ממותג מוכר ומוביל בתחום ואתם עדיין שואלים את עצמכם כיצד ניתן להוזיל עלויות בבחירת מצבר לרכב, יש שני טיפים נוספים שלא כולם מכירים. הטיפ הראשון הוא להמתין לתקופת מבצעים. חלק מן החברות המוכרות מציעות מצברים במחירי מבצע כאשר הם מוציאים לשוק דגמים חדשים או מעוניינים לחסל מלאי קיים. הטיפ השני הוא להתפשר על תקופת אחריות קצרה יותר, כדי לרכוש מצבר איכותי מחברה מוכרת במחיר משתלם.

דרך נוספת לקנות מצבר בזול, היא להתקשר לחברה המציעה שירות מצברים עד הבית. בחלק מן החברות, תוכלו לקבל הצעת מחיר נמוכה יותר מהמחיר שיוצע לכם במוסך מורשה, וגם תזכו לאיש מקצוע שיגיע עד אליכם ויבצע את ההתקנה במקום. כלומר, מלבד כסף תוכלו לחסוך גם זמן יקר ולהמשיך בשגרת היום, כפי שתכננתם. באתר של מאור מצברים תוכלו לקנות מצברים בזול וגם להנות משירות של מצבר עד הבית במידת הצורך.

מכיוון שמדובר באירוע שיכול להתרחש ברגע הכי פחות מתאים, חשוב להחזיק במקום זמין מספר טלפון של איש מקצוע מנוסה ובעל המלצות, שיוכל להגיע אליכם במהירות, לבצע את החלפת המצבר ולשחרר אתכם לדרכם.