שדרוג מערך ההובלות בעיר ירושלים

אם אתם חושבים שהיום המצב טוב מבחינת חברות הובלות בירושלים, כנראה אחרי שתשמעו על השדרוג החדש שמגיע לחברות אלה.

בכל חברת הובלות עד היום היתה לנו האופציה להזמין שירות של ארבעה – חמישה מובילים עם משאית. החבר'ה היו מגיעים אלינו בבוקר הביתה ומתחילים לאסוף את כל הארגזים עליהם שקדנו ועבדנו כל השבוע על מנת לארוז את כל הבית. לאחר מכן הורידו את כל הציוד במדרגות (או במעלית אם היתה גדולה מדי) והעבירו את זה לבית החדש.

תהליך זה היה מסורבל ולרוב היינו מגלים לאחר ההובלה שהרבה מכשירי חשמל הפסיקו לעבוד, כלי אוכל נשברו והרבה ציוד ניזוק. חשוב לדעת כי כיום יש אפשרות לעשות ביטוח תכולת דירה גם למעבר הבית.

משאית הובלה

כיום, בעת השדרוג על מערך ההובלה, כיום אנחנו יכולים להזמין שירות הובלות קטנות בירושלים. הובלה קטנה נכללת בתוכה גם שירות שנקרא הובלה עם מנוף, שחברת ההובלה מגיע עם מנוף שמעביר את הציוד ישירות מהדירה למשאית ללא עבודה קשה של העברת הציוד בחדרי מדרגות וסיכויים רבים לציוד תקול בסוף התהליך.

ישנן עוד סוגי הובלות שאפשר לחשוב עליהן כחדשות והן: הובלות מיוחדות עם כלי רכב מיוחדים להעברת כלים גדולים ויקרים כמו פסנתרים וגם שירותי שילוח למוצרים חשובים מהרגע להרגע.

מערך ההובלה מתעדכן ומשתנה כל הזמן ורצוי לבדוק את כל החידושים בכל חברה שאתם רוצים להזמין על מנת לשפר את היום הקשה והמעייף הזה וכמובן גם לחסוך בעלויות.

נסיים בשיר ההובלות המוכר והידוע… לסיום נעים וכייפי לפוסו

2 תגובות בנושא “שדרוג מערך ההובלות בעיר ירושלים”

סגור לתגובות.