הדברת מזיקים בעצי פרי

מזיקים קיימים בכל סביבה. ישנם מזיקים בבית כמו ג'וקים ועכברים, ישנם מזיקים על כלבים שקוראים לזה קרציות, ישנם מזיקים לעץ שהשם שלהם זה טרמיטים וישנם גם מזיקים לעצי פרי. עבור כל אחת מהקטגוריות שהוזכרו פה ישנם סוגי הדברה שונים שמתאימים ספציפית לזה.
מידע על מדבירים באתר המשרד לאיכות הסביבה

הדברת מזיקים בעצי פרי בגינה

כמו שכבר הבנתם, גם עבור מזיקים בעצי פרי ישנה הדברה מומלצת והדברה פחות מומלצת. הדברת מזיקים בעצי פרי המומלצת יותר, הינה הדברה אשר לא מסתמכת על חומרי הדברה כימיים המסוכנים למזיק כמו שהם מסוכנים גם לאדם, ישנם חומרי הדברה שונים אשר מתאימים לחיסול המזיקים בעצים אך ללא השפעה על האדם. בנוסף, הדברת מזיקים בעצי פרי, הינה קוראת גם בפרדסים, שם כמות המזיקים גדולה הרבה יותר מגינה פרטית. גם שם כאשר צריך לשמור על היבול יש להדביר את המזיקים הפורעים אשר יכולים לחסלו
מאגר חומרי הדברה

הדברת מזיקים בגינה פרטית

הדברת מזיקים בעצי פריבגינת הבית, מעבר לעצי פרי, ישנם צמחים, פרחים, שיחים ודשא. ובכולם תמצאו מזיקים כלשהם. החל מהמזיק הפשוט ביותר שהוא נמלים ועד מזיקים אשר גודלים ספציפית על שיח מסויים או פרי כלשהו.

חשוב לדעת כי הדברת מזיקים בעצי פרי הינה מאוד מסוכנת אם היא נעשית על ידי חברה לא אחראית ולא מקצועית. בסופו של דבר, הדברה בתוך הבית אנחנו יוצאים מהבית לכמה שעות לתת לחומרים להתנדף, אך הדברת עצי פרי, אם משתמשים בחומרים הלא נכונים, יכולה להיטמע בתוך הפרות ומשם הדרך למערכת העיקול שלנו קצרה מאוד. מקרים כאלה של פירות מודברים יכולה לגרום למגוון רחב של מחלות, אלרגיות ואפילו סיכון חיים ממשי!

ולכן, כאשד יש עצי פרי בגינה, ואתם רוצים לבצע הדברת מזיקים בגינה ובעצי הפרי בפרט, חשוב לבדוק שאת החברה שאתם מזמינים, יש לה את האישורים וההסמכות הדרושות, שיש למדבירים שם ניסיון בתחום הדברת מזיקים בכלל והדברה של עצי פרי בפרט וכמובן לבדוק שהמחיר הוא בגבול הנורמלי ולא גבוה.

שימרו על הצמחייה בבית אבל יותר חשוב מזה – שימרו על הבריאות והזמינו חברה איכותית ומקצועית!