נשירת שיער גברים

גם גברים רוצים שיער מלא!

אמנם מדובר רק בשיער, אבל הנושא רגיש ביותר. נכון שגברים פחות תלויים במראה החיצוני שלהם, אבל עדיין הם סובלים מאד מן התופעה של נשירת שיער גברים. בכתבה שלפנינו נסביר למה זה קורה להם ואיך מטפלים עם נשירת שיער גברית.

תהליך נשירת שיער גברים

נשירת שיער גברים מתחילה בדרך כלל ממרכז הקרקפת או מקדמת הראש. בתחילה הראש נראה מעט דליל, אך עם הזמן הוא מאבד יותר ויותר שיער ומתחיל להיות עליו קרחת של ממש. זה ממשיך באזור המרכז ומתקדם אל החלק הקדמי עד למצח. בסופו של דבר הקרחת נעשית מוחלטת, ומרכז הראש נשאר ללא שיער כלל.

השפעה של נשירת שיער גברים

גברים רבים סובלים מתופעת נשירת שיער גברים אך העובדה הזו אינה מנחמת אף אחד. לא נעים להראות עם קרחת בוהקת על הראש, ועם שיער דליל ומקוצץ. גברים רבים מאבדים את הבטחון העצמי שלהם ואת התדמית החיובית מול קרקפת מגולה, הם חשים לא נוח עם עצמם כאשר השיער שלהם דליל וחסר צורה.

לאנשים אלה חשוב ביותר לעבור טיפול נגד נשירת שיער גברים. כדאי להם לדעת כי היום ניתן לשפר את התדמית ולהחזיר את החיוניות לשיער הגברים.

טיפול נגד נשירת שיער גברים

נשירת שיערנשירת שיער גברים ניתנת לטיפול, וזו הבשורה הטובה. הפתרונות מתיחסים לסוג הנשירה ולמצב השיער בכלל. חשוב לקחת בחשבון את אופי החיים של המטופל, גילו, הרגליו, תזונתו ואופיו כי הם משפיעים על מצב נשירת שיער גברים ועל הצלחת הטיפול.

במכון מקצועי בודקים את כל הפרמטרים ובונים למטופל תוכנית טיפולית מתאימה. אם הנשירה עדיין לא במצב קשה, די לעשות מילוי שיער כדי לתת לשיער להראות יותר מלא ובעל נפח.

כאשר הנשירה כבר במצב מתקדם והמטופל סובל מקרחת מתקדמת על הקרקפת, ניתן לבצע השתלת שיער טבעי ולהחזיר שערות לראש באמצעות השתלה. יש לדעת כי השתלת שיער הוא הליך כירורגי לכל דבר ויש לקחת זאת בחשבון.

מדובר בתהליך מורכב, אך מבטיח תוצאות טובות. אם מבצעים אותו במקום מקצועי (לדוגמא בית חולים שיבא תל השומר) אפשר בהחלט להתגבר על כל הבעיה בצורה מצוינת ממש.

הכי חשוב לא להתייאש – גם במקרים של נשירה מתקדמת, לדעת כי הטכנולוגיה עומדת לרשותכם ומעניקה לכם חיים חדשים עם שיער מלא מחדש!

בואו נזכר בקרחת הכי מפורסמת לפני כמה שנים על מסך הטלויזיה