הובלות בקריות יצאת צדיק

הובלות בקריותהתוכנית "יצאת צדיק" עם חיים הכט, הכניסה איזה שהוא פרמטר שלא היה קיים עד כה בנותני שירות והוא – איך להתייחס ללקוח שיש לו תקלה קטנה.

בתוכנית היו עושים תקלות מינוריות על מנת לבדוק את אמינות הטכנאי, האם הוא עושה את עבודתו נאמנה ובאמת מתקן את התקלה במחיר הנכון או מנפח את התקלה על מנת להוציא עוד כסף מאדם שלא מבין כלום.

הובלות בקריות יצאת צדיק – התוכנית המדוברת

אחת התוכניות היתה על הובלות בקריות יצאת צדיק הביאה שם תוכנית מאוד מעניינת שביקשה מחברות הובלה לעזור לאישה מבוגרת להעביר מקרר מבניין אחד לבניין סמוך לו ורצו לראות מה יגידו שאמור להיות המחיר.

לצערינו, כמו בישראל, קרוב ל- 80% מנותני השירות, מצאו לנכון לנפח ולנפח את המחיר בטענות שונות ומשונות, כמובן שהיו כמה צדיקים בסדום אך המטרה היא שכולם יהיו צדיקים ויעבדו לפי הנהלים ולפי טווחי המחירים הידועים בשוק.

באותו הקונספט שעשינו בגרמניה, בעיר ברלין, יצאנו עם אחוז צדיקים של מעל 90% (רק לשם השוואה)

הובלות בקריות יצאת צדיק

ללא ספק התוכנית של הובלות בקריות יצאת צדיק ותוכניות נוספות של יצאת צדיק מוכיחות לנו שנותני השירות בישראל הם דרושים שיפור רב על מנת להגיע לרמת שירות סבירה. חשוב לציין שלצאת צדיק זה בסך הכל לעשות את העבודה הנכונה במחיר הגון, לא להמציא את הגלגל. אך בישראל גם פעולה פשוטה זאת מוצאת דרכים עקלקלות להוציא עוד כסף מהלקוחות.

שירותי הובלות בקריות נבדקו גם בעבר, לפני כעשור, שם התוצאות היו הרבה יותר גרועים. בעבר, לפני עידן השוואות המחירים, הביקורות והאינטרנט היו לנו אנשי מקצוע שיכלו לעשות מה שהם רוצים (והם עשו) ולא היתה שוב ביקורת או מקום לפרסם להמונים על השירות הנורא, המחיר המופקע או החוצפה. כיום שיש אתרים עם השוואות מחירים, אתרים שמדרגים את בעלי המקצוע ונותנים חוות דעת על כל אחד, חלק מאנשי המקצוע נזהרים יותר ונותנים שירות טוב יותר בשל כך.

אחד הצדיקים הגדולים והזכורים ביותר מהתוכנית של יצאת צדיק – הובלות בקריות היה מישהו שקשה לשכוח, דוד.

לאתר ההובלות ולקטע המלא לחצו כאן >> הובלות בקריות